Як відкрити інтернет- зоомагазин

2-19-2017

Хочу порекомендувати Вам сайт интернет-зоомагазин ezoo.com.ua

зоомагазин

Перед тим як зважитися відкрити магазин проаналізуйте конкуренцію у вашому місті. Для цього дізнайтеся:
цінову політику зоомагазинів;
розташування магазинів;
наповнення товаром.
Цей аналіз допоможе зрозуміти де розташувати магазин, оцінити загальний попит на продукцію, з’ясувати дефіцитні категорії товарів і тварин. Без такого дослідження бізнес принесе вам тільки розчарування і збитки, тому поставитися до нього необхідно дуже серйозно.
Після аналізу необхідно зареєструвати майбутнє підприємство. Так як вам доведеться працювати з оптовими компаніями, причому на далеких відстанях, краще зареєструвати ТОВ. До такого підприємства буде більше довіри з боку партнерів і постачальників, хоча штрафи в разі порушень будуть набагато серйозніше і процедура реєстрації складніше.
Не забудьте в графі «сфера діяльності» крім реалізації товарів у роздріб, додати надання консультацій та виїзну торгівлю. Багатьом покупцям зручніше замовити доставку на будинок.
Пам’ятайте: для продажу живих кормів, кормів для котів і собак, ліків і вакцин для тварин необхідно отримати ліцензію і мати в штаті лікаря ветеринара! Для реалізації тварин потрібно отримати дозвіл на продаж від комітету природи, пройти перевірку СЕС, ветеринарної та пожежної служби.

зоомагазин
ВИЗНАЧЕННЯ МАСШТАБУ ЗООМАГАЗИНУ
Перш ніж приступати до пошуку приміщень необхідно визначитися з масштабом майбутнього магазину. Існує кілька видів зоомагазинів:
Міні-магазин. Являє собою невеликий магазинчик найнеобхідніших товарів для тварин, корми та засоби для догляду. Приносить невеликі гроші, але і на відкриття потрібно набагато менше. Для такої діяльності буде необхідний один продавець і торгове місце до 10 квадратних метрів. Вигідно розташувати на перших поверхах багатоповерхових будинків, таким чином захопивши певну територію і клієнтів.
Середній магазин (до 50 квадратних метрів). У подібному зоомагазині можна дозволити розширити асортимент товарів і влаштувати місця для дрібних тварин (гризуни, черепашки, птахи).
Великі зоомагазини (від 80 квадратних метрів). Такий магазин може дозволити розмістити все розмаїття товарів, а також клітки з тваринами. Користується популярністю при правильному розташуванні, вимагає персонал на кілька змін і великі витрати на оренду і закупівлю.
Вузькоспеціалізовані магазини зоотоварів. Призначені для власників певних видів живності. Наприклад, магазин з морськими мешканцями: рибки, черепашки та інші. Додаткова прибуток отримується за рахунок продажу акваріумів, чистячих засобів і аксесуарів.

Затишний зоомагазин
ПОШУК ПРИМІЩЕННЯ
Визначившись з масштабом зоомагазину потрібно зайнятися пошуком приміщення потрібної площі. Найскладніше правильно підібрати місце дислокації. Для цього перед орендою необхідно добре вивчити район, чи немає де-небудь поблизу конкурентів.
Для середніх та великих магазинів ідеально підходить оренда місця в торговому центрі, де за рахунок високої прохідності, ви обов’язково знайдете свого покупця.
Для міні-магазинів краще влаштуватися у дворах багатоповерхівок, там і оренда дешевше, і всі мешканці будуть мати на увазі.
Пам’ятайте: перед орендою приміщення проаналізуйте трафік руху близько планованого торгового місця, навіть у торгових центрах є місця, в які рідко ступає нога людини.
А ось з районом міста можна не морочитися, так як подібні магазини потрібні і в центрі, і на околиці.
Пам’ятайте: інтернет-магазин з можливістю доставки збільшить прибуток зоомагазину і підвищить впізнаваність обраного місця.

Товари в зоомагазині
ВИБІР АСОРТИМЕНТУ
Важливим фактором успіху при відкритті зоомагазинів є правильно підібраний асортимент товарів. В абсолютно кожному магазині домашніх тварин повинні бути присутніми:
корми для тварин;
засоби для догляду за тваринами;
аксесуари;
тварини ліки.
Крім цього переліку зоомагазини пропонують одяг для домашніх улюбленців, клітки, хатки, лотки і інші дрібниці. Також можна пропонувати консультації ветеринара, який зможе поставити діагноз і підказати з препаратами для лікування тварин.
Торгувати тваринами в зоомагазині зовсім не обов’язково, є велика небезпека втратити товар до його продажу (вихованці гинуть навіть при належному догляді). Тому для невеликих зоомагазинів продаж тварин не рентабельна.
мордочка кролика
Якщо ви плануєте відкрити невеликий зоомагазин, краще не торгувати тваринами
МОЖЛИВІ РИЗИКИ

Будь-який вид бізнесу при неправильному підході небезпечний збитками. Тому прорахунок і аналіз можливих ризиків важлива складова майбутнього успіху.
Експериментуйте.
Оцінити попит на товари для тварин можливо лише завдяки періодичним змінам асортименту товарів, марок кормів, ліків, аксесуарів. Через кілька місяців стане можливим визначити ходові товари, тим самим стабілізувавши свій прибуток.
Персонал.
Неграмотний персонал відштовхне потенційних покупців. Якщо продавці не розбираються в пропонованої продукції, не можуть порадити ліки або зручний аксесуар, то незадоволений клієнт піде сам і не порадить ходити іншим. Тому необхідно наймати досвідчених продавців і ветеринарів, не економлячи на заробітній платі.
Атмосфера магазину.
У покупця має виникнути бажання повернутися в магазин. Приємна атмосфера, музика, правильно розкладений товар, корисні брошури і привітні продавці-консультанти розташують клієнта і змусять його повернутися знову.
Доведено: люди готові переплачувати за товари і послуги за умови грамотного обслуговування і привабливої обстановки. Це може стати вашим козирем у боротьбі з конкуренцією.
ПЕРСОНАЛ

Для планомірної роботи в зоомагазині середнього масштабу рекомендується організувати роботу в дві зміни. У кожній зміні повинні працювати два продавця-консультанта, один з яких повинен мати ветеринарним освітою. Таким чином, потрібно чотири співробітника з фіксованим окладом і відсотком від продажів.
Залишати продавцем великий оклад небажано, так як його зацікавленість в клієнтах падає, а відсотки — хороший стимул для роботи. Рекомендований розмір окладу 10 тисяч рублів плюс 10 відсотків від продажів.
Продавець в зоомагазині
Щоб мотивувати персонал до результативної роботи, рекомендується більшу частину зарплати відводити відсотків з продажів
СТАТТІ ВИТРАТ НА ВІДКРИТТЯ ЗООМАГАЗИНУ

Наскільки витратно відкрити зоомагазин? Порахуємо основні статті витрат.
Оформлення ТОВ;
Отримання ліцензії та дозволів;
Оренда приміщення, косметичний ремонт;
Купівля торгового обладнання: вітрини, стелажі, прилавки, холодильне обладнання, клітки для тварин ;
Закупівля товару;
Зарплата співробітників;
Податки.
Ціни на кожен пункт різняться в містах, а також залежать від масштабів магазину. В середньому для відкриття зоомагазину середніх розмірів до кризи потрібно 1,5-2 мільйони рублів, причому майже половина коштів закладалася на купівлю товару.
Приклад № 1
Розрахунок витрат за рік (для відкриття магазину площею 50 квадратних метрів, з урахуванням закупівлі тварин)

Якщо після всіх розрахунків ви все-таки вирішили відкрити свій зоомагазин, то прочитайте кілька наших порад:
Будьте оригінальні
Придумайте незвичайне, але запам’ятовуються назва, виготовте велику вивіску і покажчики на магазин.
Не завищувати ціни
Спочатку потрібно залучити клієнта, це можливо за допомогою знижок і акцій до відкриття, за рахунок яких людина істотно заощадить.
Виділяйте бюджет на рекламу
Поставте себе на місце клієнта, де ви бачите або чуєте рекламу магазину зоотоварів? У громадському транспорті, в торгових центрах, на зупинках. Використовуйте «партизанський маркетинг», найміть промоутера і роздайте 200-300 знижкових карт з назвою магазину і його адресою.
Запорука успіху в будь-якому бізнесі — терпіння і щоденна робота, тому не опускайте руки і розвивайте свій магазин, тоді він почне приносити хороший дохід.