Як правильно вибрати офіс

12-28-2016

Хочу порекомендувати Вам сайт бизнес центр grand step . На цьому сайті Ви сможете вигідно і за доступною ціною арендувати офіс

аренда офісуПерш ніж думати про те, як же правильно підібрати офіс для свого бізнесу, потрібно визначитися, яку суму на це планується виділити?

Тут можливі 2 варіанти:

купівля;
оренда.

Перший можливий при наявності вагомих засобів. Якщо у бізнесмена ще зовсім немає досвіду, то вкладати великі суми в покупку небажано, краще обмежитися орендою. При цьому вигода такого рішення полягає в наступному:

відсутність необхідності витрачати велику кількість коштів на купівлю;
можливість більш швидкої зміни місця розташування у разі неефективності.
Що стосується покупки, то тут, звичайно, теж є свої плюси:

покупка нерухомості сама по собі є вигідним вкладенням, при необхідності офіс можна здавати іншої організації;
необмеженість дій всередині свого приміщення (в межах допустимих норм).
При цьому бізнесмен повинен розуміти, що велика частина коштів буде вилучена з обігу і вкладена в покупку нерухомості. Якщо раптом знадобляться інвестиції, вилучити їх з приміщення буде неможливо, хіба що продати, але і це нешвидка процедура.

Фактори, що впливають на вибір офісу

Бізнесмен, підбираючи для своєї організації приміщення для офісу повинен особливу увагу приділяти таким чинникам:

Розташування
Цей аспект особливо важливий, якщо робота буде безпосередньо пов’язана з безпосереднім спілкуванням клієнтів і персоналу на території офісу. Для такого бізнесу краще всього вибирати приміщення в центрі міста або поблизу нього. При цьому необхідно звертати увагу на 2 моменти:

Наскільки розвинута в районі інфраструктура?
Просто до офісу буде дістатися потенційним клієнтам?
Якщо ж основна частина роботи буде ґрунтуватися на взаємодії з постійними клієнтами, то можна вибрати приміщення подалі від центру. При цьому важливо оцінити рівень конкурентного середовища в місці розташування. Так, при прямих продажах офіс потрібно вибирати далеко від найбільш небезпечних конкурентів.

Бізнесмен повинен порівняти вартість з одержуваної вигодою, щоб зробити дійсно вигідну угоду. Не можна забувати, що у віддалених частинах міста ціна оренди, як правило, виявляється нижче в рази.

Інфраструктура
Престижне місце – це, безсумнівно, дуже важливий фактор, але не можна забувати і про зручність своїх клієнтів. Підбираючи приміщення для офісу, потрібно заздалегідь дізнатися наступну інформацію:

Є поруч з будинком парковка?
Чи є поблизу зупинки громадського транспорту?
При цьому важливо, щоб клієнт міг без проблем знайти офіс, а не блукати по закутках. Шлях до нього повинен бути зручним і безпроблемним.

Наявність поблизу будівель громадського харчування
При цьому недороге кафе, розташоване поблизу офісу, може виконувати відразу кілька функцій:

Забезпечити харчуванням самого бізнесмена і його співробітників;
місце для проведення ділових зустрічей з партнерами або клієнтами.
Час роботи офісного центру
Звичайно, краще всього знайти такий офіс, до якого можна буде потрапити бізнесменові, його співробітникам і клієнтам безперешкодно в будь-який час дня, в тому числі і у вихідні.

Насправді ж часто виявляється, що торговий або офісний центр має свій режим роботи, який доведеться дотримуватися. Тому варто зіставити графік роботи власної організації і всього будинку.

Рівень конкурентного середовища в самому центрі
Вибираючи офіс, на цей пункт треба звернути особливу увагу.

Відмовитися від оренди в бізнес центрі краще, якщо в ньому працюють:

прямі конкуренти;
непрямі конкуренти.
Багато хто вважає цей фактор незначним, але справа тут не тільки в переманювання клієнтів, але і чинного в організації персоналу.

Якщо ж у центрі працює суміжна організація, то таке місце оренди варто розглядати обов’язково. Так, якщо в одній будівлі працюють веб-дизайнери і рекламщики, то вони можуть направляти своїх клієнтів один одному або навіть організувати якісь спільні проекти.

Розташування входу в будівлю і вивіски організації
Обов’язково потрібно дізнатися, як далеко від дверей офісу знаходиться головний вхід. На фасаді будівлі слід повісити яскраву вивіску. Тому потрібно дізнатися, чи є на ньому вільне місце і передбачено його використання в договорі.

При цьому вивіска повинна бути добре видна пішоходам і проїжджаючим в транспорті людям. Така можливість має відразу два істотні плюси:

клієнти швидко знайдуть офіс;
додатково будуть з’являтися нові клієнти, випадково побачили інформацію про організації.

Стан офісу (його зовнішній вигляд, оздоблення, необхідності в проведенні ремонту і витрати на нього)
Оглядаючи можливе приміщення для офісу, потрібно звернути увагу на всі деталі, особливо на наступні:

стан вікон (відкриваються вони, не дме від них);
розетки (працюють);
освітлення (рівень освітленості, можливість додати освітлювальні прилади у приміщення);
кондиціонер (є він, якщо так, то в якому стані знаходиться);
замки та двері (надійні вони, скільки їх);
дах (не тече вона, чи не порушена її цілісність – цей фактор особливо важливий для тих, хто орендує офіс на останньому поверсі будівлі);
стан внутрішньої і зовнішньої обробки.
Приміщення під офіс обов’язково повинно бути акуратним і доглянутим, щоб і працівникам, і клієнтам в ньому було приємно знаходитися і працювати.

Не обов’язково орендувати площу з косметичним ремонтом, його можна провести і пізніше в рахунок вартості оренди, наприклад. Це допоможе виділити і фірмовий стиль організації (колірні рішення, стенди, емблеми).

Стан інженерних споруд, їх відповідність прийнятим нормам
Звертати увагу при цьому потрібно стан:

вентиляції;
кабелів;
опалення;
інтернет-підключення;
водопостачання та інших систем.
Не обов’язково відмовлятися від оренди, якщо що-то доведеться відремонтувати самостійно. Нерідко це істотно знижує орендну вартість, що може виявитися дуже вигідним для підприємця.

Якщо ж будь-яких інженерних мереж немає в будівлі зовсім (наприклад, інтернету), то займатися проведенням їх вже невигідно. Це додаткові витрати і серйозні незручності вже на початковому етапі роботи.

Рівень попиту
Відкривати офіс найкраще там, де надаються організацією послуги або товари будуть найбільш затребувані з боку населення.

Так, наприклад, якщо поблизу знаходиться ювелірний салон, то підприємцю варто задуматися про відкриття весільного салону. А ось поруч з центром зайнятості буде вигідно відкрити кадрове агентство.

Перелік послуг, які входять в орендну вартість
Кращим варіантом буде укладення договору, коли в нього вже включені витрати на електроенергію, воду, опалення, охорону, вивезення сміття та інші зручності, що надаються орендодавцем. Хоча на практиці подібні випадки зустрічаються не дуже часто. Зазвичай орендарю доводиться проводити оплату послуг окремо.

Рівень безпеки
Дуже важливо, охороняється чи будівля, є сигналізація і відеоспостереження на території офісного центру. Варто уточнити, за яким графіком працює охорона. Наявність пропускного режиму теж є позитивним моментом, збільшуючи безпеку і збереження цінностей і різних речей, що знаходяться в офісі.

А чи є меблі?
Іноді орендодавці здають офіс разом з меблями. Для тих, хто має не так багато коштів або не хоче вкладати велику кількість грошей на її покупку, такий варіант буде найоптимальнішим. Особливою популярністю такі офіси користуються серед бізнесменів-початківців, які не впевнені у 100% успіху своєї справи.

Вартість оренди
Для багатьох це питання нерідко стає визначальним. Бізнесмен повинен розуміти, що в догоду своїм статусом орендувати офіс за дуже високою і необґрунтованою ціною не потрібно. Це може не тільки знизити прибуток, але і стати причиною серйозних збитків.

Щоб бути в курсі цін, краще спочатку розглядати відразу кілька варіантів, це допоможе освоїтися на ринку, дізнатися середню вартість і вибрати найбільш підходящу для себе.

Якщо підприємцю потрібен іміджевий офіс, то розміщення в житлових будинках, підвалах і цокольних поверхах доведеться виключити відразу ж. Шукати приміщення потрібно в нових районах міста, які активно використовуються в якості бізнес центрів.

Про розмір офісу

Цей фактор вибрано невипадково. Адже спочатку людина визначається з тим, скільки людей буде працювати в його офісі, які кабінети в ньому будуть. Все це дозволяє визначити найбільш відповідну площу. При цьому потрібно врахувати і те, що в офісі будуть з’являтися клієнти з певною частотою. У чому параметри залежать ще й від специфіки бізнесу, необхідних норм.

Хороший керівник повинен розуміти, що працювати в невеликому і тісному приміщенні важче, ніж у просторому кабінеті. Тому важливо забезпечити співробітникам комфортні умови.

Клієнти теж звертають увагу на офіс. Вони воліють приходити в доглянутий і просторий офіс з хорошим освітленням. Це зайвий раз доведе, що людина не помилився у виборі продавця/партнера.

Отже, перш ніж шукати приміщення, підприємець повинен визначити наступні параметри:

Кількість співробітників, які будуть одночасно працювати на території офісу. При цьому необхідно виробити і розрахунок мінімальної площі. При цьому необхідно додати відстань проходів. Додатково знадобляться квадратні метри для розміщення меблів, стелажів, тумб, шаф, гардеробу.
Санвузол в офісі не обов’язковий, головне, щоб він був хоча б на поверсі.

Підприємець, плануючи займатися, повинен вивчити законодавство. Для деяких галузей бізнесу передбачені додаткові санітарні норми до приміщень, причому вони досить жорсткі. Сюди підпадають перукарні, стоматологічні кабінети, деякі різновиди магазинів і деякі інші сегменти.