Упаковка продуктів і ожиріння взаємоповязані

207

У ході експериментів вченими з Корнельського університету був чітко зафіксований факт впливу зображення на упаковці на обсяг вживаної їжі. Всього взяти участь в експерименті погодилися 116 жінок різного віку. Учасникам пропонували кекс, який має яскраву барвисту упаковку. Кожна жінка повинна була після знайомства з упаковкою відрізати собі шматочок. Як виявилося абсолютно всі відрізали собі порцію, в середньому на 134% калорій більше, ніж вони припускали спочатку. Трохи змінивши експеременту і внісши напис: «Глазур не включена в підрахунок числа калорій» вчені отримали зовсім інший результат. Більшість учасників експеременту відрізали собі практично оптимальні порції продукту. З цієї причини учені вважають, що зупинити епідемію ожиріння в світі сьогодні просто необхідно і повне інформування покупця в найдрібніших подробицях про продукт є одними з важливих інструментів для підтримки оптимальної ваги.