У соцмережах висміяли вибір імені для первістка Ксенії Собчак

184

Соціальні мережі неоднозначно відреагували на народження сина Ксенії Собчак і Максима Віторгана. Користувачі Twitter миттєво після отримання звістки про появу дитини почали висміювати процес вибору імені для малюка.

Причиною цього стало невдоволення користувачів рунета до надмірної уваги російської публіки до пологів Ксенії Собчак. Вони висловлюються про те, що новина й поповнення в сімействі Собчак і Віторгана стала популярнішою виборів нового президента США і трагічних воєнних діях в Сирії, а також конфліктів у цій країні між США і Росією.

В мікроблогах почалася буквально «Олімпіада» з дисципліни «найсмішніший жарт про дитину Собчак». Користувачі не соромляться у висловах: «Собчак народила. Ну хоч тепер про Трампа на пару днів забудуть», «Верхи троллінгу буде, якщо Собчак назве сина Анатолій і купить йому маленький чемодан», «Ксенія Собчак народила гігантського сома», «Навіть Собчак вже народила, а ти ні!», «Інформації про те, що Ксенія Собчак стала мамою більше, ніж про розлучення Бузової і про те, що Трамп здобув перемогу на виборах президента, вітаю Ксенію, співчуваю Бузової, радію за Трампа», «А нехай Собчак назве дитину Хіларі. – У неї хлопчик. – Тим більше. Заодно, вважай, і від армії відмажеться».

Після того, як новину про народження сина з’явилася в пресі, мережа ресторанів швидкого харчування Burger King не залишилася осторонь і знову вирішила пропіаритися на цьому благодатному грунті. Представники фастфуду запропонували Собчак назвати сина Кінго, за це компанія пообіцяла виплачувати їй 100 мільйонів рублів в рік до досягнення дитиною повноліття.

«Кінго можна перевести як «маленький король». Кінго Собчак або Кінго Віторган звучить чудово», – відзначили в ресторані.

Директор Ксенії Собчак заявив, що після народження сина вона запланувала проведення новорічних корпоративів, тому спокійний відпочинок в декреті телезірці явно не світить.