При лікуванні епілепсії можуть виникнути додаткові проблеми

114

Давно відомо, що психічні розлади і епілепсія взаємопов’язані між собою. За статистичними даними серед епілептиків в 2,5 – 3 рази частіше зустрічається епілепсія і психози в порівнянні з людьми, що не мають симптоми епілепсії. Як вважають медики, причиною цього можуть бути лікарські препарати, що застосовуються при лікуванні епілепсії. За останніми даними, приблизно у кожного сьомого, застосовує лікарські препарати проти епілепсії, виникають психічні розлади, причому найчастіше це жінки або ж так звані «скроневі» епілептики. У Мельбурні вчені провели дослідження за участю 98 хворих, які страждали від психотичних розладів та епілепсії. Як виявилося, після відміни ліків від епілепсії у чотирнадцяти пацієнтів зникли психічні розлади. Серед препаратів від епілепсії найбільш впливає на розвиток психотичних розладів препарат впливав левитрацетам. Практично у 50% добровольців саме він викликав розлади психіки. Також, здатність впливати на стан психіки, що було зафіксовано у препаратів ламотриджин, топірамат і вальпроат.