Незадоволені і злі працівники шкодять бізнесу – психологи

165

Чому злість і агресія співробітників на роботі може зруйнувати бізнес?

Вчені зі Сполучених Штатів Америки радять начальникам уважно стежити за емоційною атмосферою в офісі, так як агресія і невдоволення працівників може істотно зашкодити бізнесу.

За словами психологів з Університету Арізони, саме начальник надає найбільший емоційний вплив на підлеглих, а його дії викликають у них ті чи інші відповідні психологічні реакції. Якщо тільки одна людина схильний до агресії та невдоволення, то і весь колектив здатний заразитися негативними емоціями, що негативно вплине на працездатності співробітників в цілому.

Психологи радять начальникам згладжувати всі конфліктні ситуації з підлеглими, а також ні в якому разі не виступати як агресорів. Як правило, люди реагують на похвалу позитивними емоціями, а на невдоволення – негативними.

Постарайтеся створити в своєму колективі дружню і позитивну обстановку, і тоді ніщо не завадить комфортної та продуктивної роботи. Читайте далі статтю: як впоратися з негативними емоціями на роботі.