Як відкрити власну перукарню

Перукарська справа – досить стабільний бізнес, адже, незважаючи ні на які кризи, люди будуть стригтися завжди.
Як показує практика, найбільш рентабельними є невеликі перукарські на 3-4 робочих місця, де опиняються базові послуги клієнтам із середніми і невеликими доходами – такі заклади не пропадуть і в найважчі часи, і до того ж вони не бояться конкуренції. Маленькі перукарські можуть спокійно уживатися по сусідству: коли в одній зайнято, людина піде стригтися в іншу. Рекомендуємо вибрати барбершоп Киев

Даний варіант буде корисний і тим, хто вперше стикається з цим бізнесом, спробувавши свої сили на маленької перукарні, можна буде з часом розширитися або відкрити новий, вже більш солідний салон краси.

Які бувають перукарні?
Перукарня на дому. Це хороший варіант для початку свого бізнесу, але він підходить тільки тим, хто сам є перукарем і буде єдиним працівником у своїй фірмі. Послуги можна надавати як у себе вдома, обладнавши для роботи кімнату, так і з виїздом на дім до клієнта. На відкриття такого бізнесу буде потрібно набагато менше грошей, адже не доведеться купувати або орендувати приміщення. Правда, ціни на домашнє обслуговування у нас традиційно нижче салонних, і з цим доведеться змиритися.
Перукарня. Цим словом називають невеликий заклад, де можна підстригтися, пофарбувати волосся, зробити завивку, укладку, манікюр і іноді візаж. Це мінімальний перелік послуг, які завжди будуть затребувані, тому такий бізнес зазвичай безпрограшний. Але за рахунок зменшення ризиків зменшується і можливість отримувати надприбутки. Маленька перукарня схоже сірому ослику, який буде віддано нести свій вантаж, але ніколи не завоює приз на скачках.
Салон краси, студія краси. У такому закладі може надаватися велика кількість послуг: косметологія, татуаж, пірсинг, солярій, масаж, SPA-процедури, депіляція та інше. На салоні краси є можливість заробити непогані гроші, але і ризик провалу досить високий. До слова, на процедури, що порушують шкірний покрив (мезотерапія, пірсинг) і медичні послуги (косметологічні процедури) обов’язкова Ліцензія.
Також Перукарні можуть розділятися за гендерним і віковим типом-жіночі, чоловічі, дитячі. У великих містах є сенс відкривати спеціалізований заклад для окремої категорії клієнтів: наприклад, зараз досить популярні барбершопи-салони, де чоловікам надаються послуги по стрижці волосся і догляду за бородою і вусами. Такі заклади оформляються в особливому стилі, щоб чоловіки відчували себе комфортно – на противагу звичайним перукарським, де все здається надто жіночим.

А ось для маленького містечка краще підійде варіант універсальної перукарні, де є жіночий і чоловічий зал або всі майстри навчені стригти будь-якого клієнта, незалежно від статі і віку.

Вигідне місце
Найкраще місце для маленької або середньої перукарні – густонаселений спальний район. Найчастіше люди вибирають перукарню не тільки за якістю обслуговування, але і за місцем розташування – ближче до дому. Краще, коли заклад знаходиться біля дороги, зупинки, супермаркету, ринку-людина йде у своїх справах і по дорозі запам’ятовує, де можна підстригтися. Якщо клієнту з першого разу сподобається обслуговування, то можна бути впевненим, що він прийде ще.

Відкривати маленьку перукарню в центрі міста не завжди має сенс, тому що більшість клієнтів віддадуть перевагу заощадити, розуміючи, що гарну класичну стрижку їм зроблять у закладі біля будинку. Зайві гроші вони заплатять за вигідне розташування в центрі, який після виходу з перукарні не помітно на голові. Так навіщо платити більше?

Центр більше підходить для салонів і студій краси з великим спектром послуг і високими цінами, призначених для багатих клієнтів. Але обійдеться такий бізнес чимало. Крім того, що оренда приміщення коштує в рази дорожче, потрібно буде зі старту обладнати його найкращою меблями та апаратурою, найняти фахівців з хорошою репутацією – а часто це означає переманити їх з інших салонів, тому що справжні професіонали безробітними не бувають. Виживання такого бізнесу залежить від іміджу, який часто базується на імені головного майстра або власника. Вкрай важливо і наявність постійних клієнтів. Загалом «» отгрохать ” Серйозний салон може дозволити собі лише людина з великим стартовим капіталом і досвідом в даній сфері діяльності.

Приміщення
Найчастіше цирульні працюють на перших поверхах житлових будинків. До речі, відкривати перукарню в квартирі можна лише в тому випадку, коли вона переведена в розряд нежитлового приміщення і забезпечена окремим виходом. Тому, купуючи або орендуючи приміщення під свій бізнес, краще вибирати те, що вже перебудовано і оформлено належним чином.

Ще один варіант-це оренда відділу в торговому центрі, де в основному працюють маленькі перукарні на пару робочих місць, в яких можна підстригтися практично на бігу.

Фінансовий внесок
На відкриття маленької перукарні з мінімальним набором послуг потрібно буде витратити від 10 до 25 тисяч доларів. Заклад середнього пошиття обійдеться в 30-40 тисяч доларів. Ці гроші підприємець вкладе в оренду приміщення, витрати на реєстрацію і сертифікацію бізнесу, рекламу, придбання меблів, обладнання, витратних матеріалів, ремонт та заробітну плату на перший час, доки перукарня не приносить доходу.